Scandinavian Health Innovations AB (publ) - Årsredovisning 2018

Scandinavian Health Innovations AB (publ) (”SHI” eller ”Bolaget”) har idag publicerat sin årsredovisning för 2018. Årsredovisningen bifogas i detta pressmeddelande och finns även tillgänglig på www.shinnovations.se

Årsredovisningen finns publicerad på Bolagets hemsida samt kan beställas via Bolagets e-post info@shinnovations.se

Årsredovisning 2018 Scandinavian Health Innovations AB

Kort om Scandinavian Health Innovations
Scandinavian Health Innovations vision är att göra det enklare att leva ett hållbart och hälsosamt liv. Vi är ett house of brands som investerar i och utvecklar innovativa varumärken som riktar sig till medvetna konsumenter. Målsättningen är att genom synergiförvärv hålla en hög expansionstakt i Sverige och utomlands. Nuvarande innehav består av de helägda dotterbolagen Dr Sannas Sweden AB och Dr Sannas International AB, www.shinnovations.se. Augment Partners AB, tel. +46 8 505 651 72, är Scandinavian Health Innovations Mentor.

Om oss

Scandinavian Health Innovations syfte är att få människor att må bättre. Vi är ett house of brands som investerar i och utvecklar innovativa varumärken som riktar sig till medvetna konsumenter. Vårt primära fokus är inom naturlig & ekologisk hudvård vars marknad i Sverige vöxte med över 26% under 2018. Vår kompetens ligger bl.a. i att förädla och utveckla varumärken online. Målsättningen är att genom förvärv hålla en hög expansionstakt i Sverige och utomlands.