Inbjudan till bolagsstämma i SEB

Inbjudan till bolagsstämma i SEB SEB håller bolagsstämma onsdag den 9 april 2003 klockan 12.30 på Cirkus, Djurgården, Stockholm. Lars Thunell, VD och koncernchef håller sitt tal till stämman med start klockan 12.30. Representanter från koncernledning och styrelse finns på plats. Medierepresentanter är välkomna att bevaka stämman. Välkomna! Gunilla Wikman SEB-koncernen är en nordeuropeisk finansiell bankgrupp med tyngdpunkten på större företag, institutioner och privatpersoner. SEB har totalt 672 kontor I Sverige, Tyskland och Baltikum och över 4 miljoner kunder, varav 1,3 miljoner internetkunder. Den 31 december 2002 uppgick koncernens balansomslutning till 1 241 miljarder kronor och förvaltat kapital till 742 miljarder kronor. Koncernen finns representerad i ett 20-tal länder jorden runt och har cirka 20 000 anställda. Läs mer om SEB: www.seb.net För ytterligare information kontakta: Gunilla Wikman, koncerninformationschef SEB, Tel 08-763 8125, 070-763 8125 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/07/20030407BIT01100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/07/20030407BIT01100/wkr0002.pdf