SEB presenterar Sparbarometern för andra kvartalet 2002

Inbjudan till presskonferens SEB presenterar Sparbarometern för andra kvartalet 2002 Nytt för detta kvartals Sparbarometer är att den kompletterats med en uppskattning av värdet på hushållens bostäder. Sparbarometern visar hur det svenska sparandet utvecklats under andra kvartalet 2002 och hur det fördelar sig mellan de olika sparformerna. Hushållens tillgångar och skulder kommer att redovisas liksom ny upplåning. SEB fortsätter att som enda aktör redogöra för marknadsandelarna för de största aktörerna på sparandemarknaden och hur de förändrats sedan föregående kvartal. Gunilla Nyström SEB:s privatekonom, presenterar Sparbarometern. Tid: torsdag 19 september kl. 11.00 Plats: SEB Trygg Liv, Fleminggatan 18, Stockholm Välkomna! Anna Selberg Informationschef SEB Trygg Liv Tel 08-785 11 46, mobil 070-763 81 54 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00140/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/19/20020919BIT00140/wkr0002.pdf