SEB:s ekonomer presenterar årets första konjunkturrapport

Inbjudan till presskonferens SEB:s ekonomer presenterar årets första konjunkturrapport Tid: Tisdag 18 februari klockan 10.00 Plats: SEB, Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm Chefekonom Klas Eklund och chefen för ekonomisk analys Håkan Frisén presenterar årets första konjunkturrapport. Rapporten behandlar de sannolika effekterna av ett krig i Mellanöstern, de kvardröjande effekterna av den brustna börsbubblan, svenska inflationsutsikter och tilltagande budgetproblem, samt den ekonomiska politikens utmaningar i ERM, om Sverige säger Ja den 14 september. Välkomna! Gunilla Wikman Koncerninformationschef 08-763 8125, 070-763 8125 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/14/20030214BIT00340/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/14/20030214BIT00340/wkr0002.pdf