Välkommen till Sedermeradagen i Göteborg den 5 maj!

TISDAG 5 MAJ PÅ CLARION HOTEL POST KL 07:30-17:20

Nu har du som är aktieintresserad möjlighet att träffa 13 spännande smallcapbolag på en investerardag. Välkommen till Sedermeradagen i Göteborg

Sedermeradagen kommer att hållas på Clarion Hotel Post i Göteborg med start klockan 07:30 då frukost och mingel erbjuds till de som så önskar. Härefter följer en heldag med bolagspresentationer och frågestunder. Dagen avslutas med en Börsbar klockan 17:30 där det ges tillfälle att umgås samt delta i mingel med både företagsrepresentanter och investerare.

Bland bolagen som är med återfinns listade bolag som Cantargia och WntResearch, bolag som genomför emission inför planerad listning så som Idogen och Corline Biomedical och ett olistat bolag vid namn Oncology Venture. På investerardagen presenterar sig även GU Holding, som är ett Holdingbolag vid Göteborgs Universitet. Schema för dagen finns på hemsidan nedan.

Vi har ett begränsat antal platser så ”först till kvarn” gäller. Eventet är kostnadsfritt. Anmälan görs på www.sedermeradagen.se.

Om Sedermeradagen

Sedermeradagen är en investerardag som anordnas av Sedermera Fondkommission. Under 2015 anordnas tre Sedermeradagar: den 26 mars i Lund, den 5 maj i Göteborg och den 17 november i Stockholm.

För mer information:

Telefon: +46 (0) 431 47 17 00