Välkommen till Sedermeradagen i Köpenhamn

Den 23 mars 2017 anordnar Sedermera Fondkommission en stor investerardag på Tivoli Hotel & Congress Center i Köpenhamn. Det är andra gången som Sedermeradagen hålls i Köpenhamn och intresset att delta är stort från både företag och investerare.

Sedermeradagen är en investerardag som anordnas av Sedermera Fondkommission. Sedermera Fondkommission, med huvudkontor i Malmö, har varit finansiell rådgivare till ett antal danska bolag gällande kapitalisering och notering på de svenska listorna AktieTorget och Nasdaq Stockholm First North. Syftet med dagen är att under trevliga former låta investerare möta och lära sig mer om intressanta bolag inom micro- och smallcapsegmentet. Dörrarna till Sedermeradagen öppnas klockan 07.30 och dagen inleds med kaffe och frukost. Mellan klockan 08:00 och 12:30 kommer bolagspresentationer att pågå. Dagen innehåller en fikapaus och avslutas med lunch.

”Vi är mycket glada över det stora intresse vi har fått för Sedermeradagen nu när vi för andra gången anordnar den i Köpenhamn. Ett antal av de bolag vi arbetar med är baserade i Danmark och vi ser fram emot att få presentera dessa bolag på deras hemmaplan. Vi tror vidare att denna form av investerardagar är ett mycket bra sätt för företag och investerare att lära känna varandra och vi ser fram emot många spännande presentationer och möten den 23 mars”, säger Andreas Sandgren, vice VD och chef Corporate Finance på Sedermera Fondkommission.

För anmälan och mer information om Sedermeradagen, besök www.sedermeradagen.se. Deltagande är kostnadsfritt.

För ytterligare information om Sedermeradagen, vänligen kontakta:
www.sedermeradagen.se

Sedermera Fondkommission erbjuder tjänster för bolag som är noterade eller står inför notering på en marknadsplats. Bolagets tjänster omfattar corporate finance, certified adviser, förvärv och företagsöverlåtelser (M&A), finansiell kommunikation, emissionshantering och likviditetsgaranti. Sedermera Fondkommission är en bifirma till ATS Finans AB, ett värdepappersbolag under Finansinspektionens tillsyn. Sedermera Fondkommissions huvudkontor finns i Malmö. Bolaget har även kontor i Lund (Medicon Village) och Norrköping (Norrköping Science Park). Organisationen består av cirka 17 personer. Sedermera Fondkommission arbetar för långvariga kund- och investerarrelationer.