SEKO varslar om sympati-strejk till stöd för Kommunal

SEKO varslar om sympati-strejk till stöd för Kommunal SEKO:s, Facket för Service och Kommunikations förbundsstyrelse, beslutade idag att vidta sympatiåtgärder till stöd för Kommunal. Åtgärderna berör främst Stockholm, Västra Götaland och Skåne. Vilka varsel som läggs och varför presenteras på pressträffen. Tid: 12.00, måndagen den 26 maj Plats: SEKO, Barnhusgatan 6 Deltar: Janne Rudén, SEKO:s förbundsordförande Sören Hellström, SEKO:s förhandlingschef Ytterligare information: Jonas Pettersson, pressombudsman: 070-631 59 49 VÄLKOMNA! ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/26/20030526BIT00210/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/26/20030526BIT00210/wkr0002.pdf