Tyst minut för vägarbetare

Tyst minut för vägarbetare SEKO, Facket för Service och Kommunikation, tillsammans med Vägverket och de stora entreprenadföretagen, kommer på fredag 13 september, att arrangera en tyst minut för den vägarbetare som omkom i en tragisk smitningsolycka förra veckan. Han dog på sin arbetsplats i Kungens Kurva i Stockholm. På fredag 13 september klockan 12.00, kommer allt arbete på de svenska vägarbetsplatserna att stoppas under en minuts tystnad. Detta för att hedra de vägarbetare som mist livet under sitt arbete. När? Fredag, 13 september klockan 12.00-12.01 Var? Alla vägarbetsplatser i Sverige För ytterligare information: Jonas Pettersson, pressekreterare, SEKO: 070-631 59 49 Thomas Brännström, ombudsman, SEKO: 070-368 27 30 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/12/20020912BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/12/20020912BIT00290/wkr0002.pdf