Inbjudan till pressträff: SIF:s förhandlingschef besöker Sundsvall den 18 Januari Avtalsrörelsen är inne i ett intensivt skede på flera avtalsområden - inom massa- och pappersindustrin, stålindustrin och verkstadsindustrin. Flera LO-förbund väntar sig bud senare i veckan från de opartiska ordförandena för bland annat skogsindustrin och stålindustrin. I början av nästa vecka kommer troligen de opartiska ordförandena att presentera ett avtalsförslag för SIF, CF och Metall gällande verkstadsindustrin. SIF:s förhandlingschefen Lars-Bonny Ramstedt besöker under torsdagen den 18 januari Sundsvall för att informera representanter för SIF-klubbarna vid berörda industrier i Mellannorrland om läget i de pågående förhandlingarna. Er redaktion är välkommen till en pressträff om förhandlingsläget och SIF:s position i de pågående förhandlingarna. Deltagare: Lars-Bonny Ramstedt, förhandlingschef SIF Representant från lokal SIF-klubb Plats: Sundsvalls KonferensCenter, Folkets Hus, Esplanaden Tid: Torsdag 18 januari kl 13.00 För ytterligare information kontakta: Jeanette Fors, regionschef SIF Mellannorrland 070-549 61 34 SIF:s pressekreterare Staffan Thulin tel 08-508 972 32, 070-689 72 32. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/15/20010115BIT00960/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/15/20010115BIT00960/bit0002.pdf