Nya tider för pressmöten i Skandia den 1 december 2003

Nya tider för pressmöten i Skandia den 1 december 2003 Idag, den 1 december, bjuder Skandia in till två presskonferenser. Med start kl 10.00 presenterar advokat Otto Rydbeck och revisor Göran Tidström den utredning som tillsattes av Skandias styrelse på uppdrag av Skandias bolagsstämma 2003. Plats: Skandia Sveavägen 44. Rapporten på svenska och på engelska finns tillgänglig på www.skandia.com och www.setterwalls.com från kl 08.00 idag. Styrelsens slutsatser och beslut med anledning av rapporten presenteras av Bengt Braun och Björn Björnsson kl 13.00. Plats: Skandia Sveavägen 44. För ytterligare information: Gunilla Svensson, Presschef, tel 08-788 42 97 eller 070- 575 757 8 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/01/20031201BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/01/20031201BIT00060/wkr0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi har cirka 700 miljarder kronor under förvaltning. Vi låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning åt våra närmare 1,8 miljoner kunder och samtidigt bygger vi ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se