Skandia Årsredovisning 2002

Årsredovisning 2002 Skandia publicerar idag den fullständiga årsredovisningen för 2002, både på svenska och engelska, på Internet. Den tryckta versionen kommer att distribueras inom kort. Årsredovisningen återfinns på www.skandia.com under Investor Relations/Rapporter och evenemang/Årsredovisningar. Koncernfunktion Kommunikation 103 50 Stockholm Telefon vx 08-788 10 00 Telefax 08-788 23 80 www.skandia.com Besök: Sveavägen 44 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030319BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030319BIT00330/wkr0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi har cirka 700 miljarder kronor under förvaltning. Vi låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning åt våra närmare 2 miljoner kunder och samtidigt bygger vi ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se