Skandia Liv bjuder in till pressmöte idag den 2 december kl 10.00

Skandia Liv bjuder in till pressmöte idag den 2 december kl 10.00 Skandia Livs ordförande Lars Eric Ericsson och VD Urban Bäckström bjuder in till pressmöte för att presentera slutsatser och åtgärder efter granskningsrapporterna. Plats: Skandia, Sveavägen 44 Tid: idag, den 2 december, kl 10.00 För ytterligare information: Gunilla Svensson, Presschef, 08-788 42 97 eller 070- 575 75 78 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/02/20031202BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/02/20031202BIT00060/wkr0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi har cirka 700 miljarder kronor under förvaltning. Vi låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning åt våra närmare 1,8 miljoner kunder och samtidigt bygger vi ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se