Skandias nomineringskommitté inbjuder till pressmöte

Skandias nomineringskommitté inbjuder till pressmöte Skandias nomineringskommitté presenterar förslag till nya styrelseledamöter i Skandia. Efter den inledande presentationen ges utrymme för frågor. Tid: Fredagen den 14 mars kl 11.30 Plats: Skandia, Sveavägen 44, 103 50 Stockholm För ytterligare frågor: Gunilla Svensson, Pressekreterare Skandia, tel 08-788 42 97 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00220/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00220/wkr0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi har cirka 700 miljarder kronor under förvaltning. Vi låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning åt våra närmare 1,8 miljoner kunder och samtidigt bygger vi ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se