Inbjudan till telefonkonferens

Inbjudan till telefonkonferens Med anledning av att Skanska onsdagen den 30 oktober rapporterar resultat för januari-september 2002, vill vi inbjuda media och analytiker till en telefonkonferens onsdagen den 30 oktober kl 12.30 Skanska´s VD och koncernchef Stuart Graham och finansdirektör Hans Biörck presenterar rapporten och besvarar frågor. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring +44 20 8240 8243, senast fem minuter innan konferensen börjar. Under fem arbetsdagar efter konferensen går det bra att lyssna till en inspelning på telefonnummer +44 20 8288 4459, kod 578452. Rapporten publiceras vid 11-tiden och finns tillgänglig för telefonkonferensen på www.skanska.se Inbjudan till presskonferens Skanska´s VD och koncernchef Stuart Graham presenterar kortfattat resultatet för det tredje kvartalet och arbetet den närmaste tiden för Skanska onsdagen den 30 oktober kl 14.00, Restaurangen på Klarabergsviadukten 63, Stockholm Svar om deltagande önskas senast tisdagen den 29 oktober kl 12.00 och lämnas till marie.karlsson@skanska.se eller tel 08-753 8666. Välkommen! Peter Wallin Skanska AB Direktör, Investor Relations ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/25/20021025BIT01060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/25/20021025BIT01060/wkr0002.pdf

Skanska är ett av världens ledande bygg- och projektutvecklingsföretag, fokuserat på utvalda hemmamarknader i Norden, Europa och USA. Med stöd av globala trender i urbanisering och demografi samt genom att gå i spetsen för hållbarhet, erbjuder Skanska konkurrenskraftiga lösningar i enkla såväl som de mest komplexa uppdragen, vilket hjälper både kunder och samhället att skapa en hållbar framtid. Koncernen har cirka 38 000 medarbetare. Koncernens omsättning år 2018 uppgick till 170 miljarder kronor.