Skanska raises minimum for press releases

Skanska raises minimum for press releases Skanska has decided to set SEK 300 M as a minimum amount for issuing press releases from the Group. The reason for this is that Skanska's sales have grown rapidly in recent years and have now reached a level of nearly SEK 80 billion. The previous minimum of SEK 100 M for press releases would result in Skanska issuing 150-200 press releases this year - a volume that benefits neither news editors nor Skanska. For those of you who nevertheless want to keep track of business transactions in the lower price range, it is possible to subscribe to The Hub, Skanska's electronic news service, which can be accessed through our website at www.skanska.com or by contacting us at Group Communications. For further information please contact: Tor Krusell, Head of Communications, Skanska AB Tel +46 70 543 87 47 This and previous releases can also be found at www.skanska.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/24/20000524BIT00730/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/24/20000524BIT00730/bit0002.pdf

Skanska är ett av världens ledande bygg- och projektutvecklingsföretag, fokuserat på utvalda hemmamarknader i Norden, Europa och USA. Med stöd av globala trender i urbanisering och demografi samt genom att gå i spetsen för hållbarhet, erbjuder Skanska konkurrenskraftiga lösningar i enkla såväl som de mest komplexa uppdragen, vilket hjälper både kunder och samhället att skapa en hållbar framtid. Koncernen har cirka 38 000 medarbetare. Koncernens omsättning år 2018 uppgick till 170 miljarder kronor.