Nomineringskommittén kompletterar förslag på styrelseval

Nomineringskommittén kompletterar förslag på styrelseval Nomineringskommittén i SkiStar AB (publ), bestående av Erik Paulsson, Mats Qviberg, Mats Paulsson och Knekt Mats Olofsson, har tidigare föreslagit ordinarie bolagsstämma omval av ordinarie styrelseledamöterna Erik Paulsson, Per Erlandsson, Mats Qviberg, Mats Paulsson, Olle Larsson och Per-Uno Sandberg samt nyval av Mats Årjes, verkställande direktör i SkiStar. Nomineringskommittén kompletterar nu tidigare lämnat förslag med Eva- Karin Dahl som ny ordinarie ledamot. Eva-Karin Dahl har tidigare ansvarat för SAS EuroBonus och ansvarade för uppbyggnaden av SAS lågkostnadsbolag Snowflake. Eva-Karin tillför kompetens till SkiStar främst inom marknadsföring och försäljning och är idag barnledig. För ytterligare information kontakta: Erik Paulsson, ordförande Tel +46-8-555 148 18 eller +46-733 87 18 18 SkiStar AB (publ), vars B-aktier är noterade på Stockholmsbörsens O- lista, äger och driver skidanläggningar i Sälen, Åre, Vemdalen och Hemsedal. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/09/20031209BIT00370/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/09/20031209BIT00370/wkr0002.pdf