Dags för en användbar julklapp i år?

I tider när köphysterin är större än någonsin, kan det vara bra att tänka över vad vi faktiskt köper och om det verkligen behövs.  Det är kul att ge bort paket och se hur mottagaren öppnar och blir glad och tacksam. Så självklart vill vi fortsätta med det. Men kanske skall vi tänka över vad det faktiskt är vi ger bort. SmellWell är en julklapp som gör nytta på riktigt. Den håller skor och annan sportutrustning fräsch längre. Kanske kan det göra att vi kan ha våra produkter lite längre och inte behöver köpa nya skor lika ofta. På så sätt sparar vi både miljön och plånboken.

SmellWell är utformad som små färgglada tygpåsar som du lägger i arbetsskor eller jobbväskan över natten. Innehållet består av naturliga salter och absorbenter som effektivt absorberar fukt och illaluktande partiklar, utan bakteriedödande ämnen. SmewllWell finns nu i två olika storlekar; Original och XL. Resultatet är torra och väldoftande skor och träningsutrustningar. Använder du påsarna i väl använda skor kan det ta ett par dagar innan full effekt uppnås.