Dags för något annat än slipsen till farsdag?

Alltid svårt det där när man skall köpa en lite mindre present till dagar som farsdag. Visst är slipsen ett bra alternativ, men det är ju trots allt inte så ofta de flesta av oss använder den. Skor som inte luktar så gott har vi nog däremot allihop alldeles för mycket av. Vi tycker därför att det är dags att skrota slipsen som farsdagpresent och tipsa om SmellWell istället.

Här kommer våra 4 tips för ett lyckat farsdagsfirande:

• Frukost på sängen. Det kan väl aldrig bli fel. Antingen bara en kopp kaffe och tidningen eller så slår man på stort och kör en hel ”hotellfrukost”.

• En liten present. Det går ju inte att neka att det alltid är kul att få ett litet paket att öppna. Får ju gärna vara något som man har användning av och inte något som bara tar plats och samlar damm. SmellWell blir perfekt. Dessutom bra förpackning som gör det lätt att slå in det i ett riktigt snyggt paket.

• Lite godare middag än vanligt. Toppa fiskpinnarna och moset med en liten räka eller gör salladen extra lyxig till middagen.

• En skön kvällspromenad tillsammans där alla lämnar telefonerna hemma och man tar sig tid att prata och njuta av miljön runt omkring.

SmellWell är utformad som små färgglada tygpåsar som du lägger i skor eller idrottsutrustning över natten. Innehållet består av naturliga salter och absorbenter som effektivt absorberar fukt och illaluktande partiklar, utan bakteriedödande ämnen. Resultatet är torra och väldoftande skor. Använder du påsarna i väl använda skor kan det ta ett par dagar innan full effekt uppnås.