SmellWell håller träningsväskan fräsch!

När träningspasset är slut blir det lätt att de svettiga kläderna och skorna hamnar direkt i väskan. Ibland ska man vidare och det tar ett tag innan man får möjlighet att packa upp sakerna ur träningsväskan. Ganska snart börjar det lukta illa och väskan känns ofräsch. Tipset är att ha några SmellWell liggande i väskan. Låt dom ligga kvar även efter att du plockat ur dina kläder. SmellWell absorberar fukten och skapar en fräschare miljö i träningsväskan.

Produkten är utformad som små färgglada tygpåsar som du lägger i arbetsskor eller jobbväskan över natten. Innehållet består av naturliga salter och absorbenter som effektivt absorberar fukt och illaluktande partiklar, utan bakteriedödande ämnen. Resultatet är torra och väldoftande skor. Använder du påsarna i väl använda skor kan det ta ett par dagar innan full effekt uppnås.