Södra Skogsägarnas föreningsstämma

Media hälsas välkomna till Södra Skogsägarnas föreningsstämma tisdagen den 16 maj kl 10.00 på Stadsteatern, Oskarshamn. Ramprogrammet innehåller följande punkter: 10.00 Välkomsthälsning och anförande av styrelsens ordförande Lars-Eric Åström Utdelning av stipendium ur Gösta Edströms Hedersfond "Den nya ekonomin - myt eller verklighet?" - anförande av Bo Ekman, styrelseordförande i Nextwork AB Anförande av verkställande direktören Anders Wahrolén 12.00 Arbetslunch 13.00 Frågor och diskussion samt stadgeenliga stämmoförhandlingar (kort paus ca 15.00) 17.00 Så syns SÖDRA utåt - informationsdirektör Sven-Eric Petersson 17.30 Beräknad avslutning Välkommen till föreningsstämman! Med vänlig hälsning Jan Petersson SÖDRA Information tel 0470-89 468, 070-645 39 89 fax 0470-89 470 e-post: jan.petersson@sodra.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00480/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00480/bit0002.pdf