Nu öppnar CHANGE Lingerie i Solna Centrum

Report this content

Den 15 november öppnar underklädeskedjan CHANGE Lingerie en ny butik i Solna Centrum. Butiken blir den första i Solna kommun och den tredje i Stockholm län.  Under torsdagens öppningsevent kommer besökare få ta del av exklusiva erbjudanden och överraskningar i centrum.

Efter att tidigare under våren ha välkomnat Friskis och Svettis, Distriktstandvården och Normal så öppnar nu ytterligare tre butiker i Solna Centrum under November månad med CHANGE Lingerie, Saga of Scandinavia och Ego Barber Shop.

CHANGE Lingerie öppnar den 15 november i postgången på plan 0 med 40% välkomsterbjudande och goodie bags till de fösta hundra besökarna. Gruppen som har i uppdrag att få alla kvinnor att känna sig vackra i underkläder som sitter perfekt, oavsett kroppsform eller storlek, erbjuder snygg dansk design och innovativa underkläder.

-       Vi fortsätter att utveckla Solna Centrums utbud och service med nya öppningar och koncept och CHANGE Lingerie är ett välkommet komplement till vårt butiksutbud, berättar Veronica Sjövik Sten, Centrumchef, Solna Centrum.

Senare i November kommer Saga of Scandinavia slå upp dörrarna med härliga skönhetsbehandlingar och Solna Centrum får dessutom en egen barberare när Ego Barber Shop öppnar sin butik.

För mer information kontakta:

Veronica Sjövik Sten, Centrumchef, Solna Centrum, 076-5255741, veronica.sjoviksten@urw.com
Amelie Argenti, Communication Manager Nordic, Unibail-Rodamco, 076 525 56 06, amelie.argenti@urw.com

Om Solna Centrum
Solna Centrum är ett köpcentrum beläget i hjärtat av Solna. Här finns ca 120 butiker, caféer och restauranger samt ett starkt livsmedelsutbud i form av Ica, Hemköp och Picard. Här finns även ett brett serviceutbud med bland annat tandläkare, vårdcentral, bibliotek, banker och servicekontor. Solna Centrum har öppet sju dagar i veckan och nås enkelt med tunnelbana, buss eller tvärbana såväl som med bil eller cykel. Ägare till Solna Centrum är fastighetsbolaget Unibail-Rodamco-Westfield, www.urw.com/

För mer information se: www.solnacentrum.se

Taggar: