Sony Ericsson presenterar T600, liten telefon med stora funktioner

Sony Ericsson presenterar T600, liten telefon med stora funktioner Sony Ericsson visar idag upp den nya T600 mobiltelefonen på CommunicAsia mässan i Singapore. Telefonen är en Trippel-bandstelefon med WAP SMS, EMS och kalender. Telefonen är en av de minsta på marknaden och väger endast 60 gram. Telefonen levereras i tredje kvartalet i år. T600 stärker Sony Ericssons produktportfölj av attraktiva mobiltelefoner med ett attraktivt utseende, extremt låg vikt, Trippelband och WAP. Telefonen har inbyggda spel där några använder den inbyggda vibratorn för att förstärka spelupplevelsen ytterligare. Trippelbandsfunktionen gör att telefonen kan användas i över 160 länder över världen. Trots den låga vikten på 60 gram har T600 en taltid på upp till 5 timmar och upp till 180 timmars standbytid. T600 kommer att finnas i tre färger, Moonlight Silver, Marine Blue, och Sand Gold. För den kinesiska marknaden finns även modellen T602 med kinesiska menyer och kinesiskt språkstöd. Sony Ericsson Mobile Communications AB offers mobile communications products for people who appreciate the possibilities of powerful technology. Established in 2001 by Telefonaktiebolaget LM Ericsson and Sony Corporation, the joint venture continues to build on the success of its two innovative parent companies. Sony Ericsson creates value for its operator customers by bringing new ways of using multimedia communications while mobile. The company's management is based in London, and has 4,000 employees across the globe working on research, development, design, sales, marketing, distribution and support. For further information, please visit: www.SonyEricsson.com Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=19860 FOR FURTHER INFORMATION, PLEASE CONTACT: Sony Ericsson Communications AB Jakob Ryden, produktmarknadschef, Nordic region. Telefon: +46 70 347 63 32 E-mail: jakob.ryden@SonyEricsson.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/17/20020617BIT00810/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/17/20020617BIT00810/wkr0002.pdf