Nya interaktiva utbildningar från SPCS

Nya interaktiva utbildningar från SPCS Scandinavian PC Systems lanserar nu två nya interaktiva utbildningar. Den här gången är det utbildningar på cd-skiva för SPCS två olika löneprogram. Tidigare i år kom den första utbildningsskivan i serien - SPCS Interaktiva utbildning för SPCS Administration 500. SPCS Interaktiva utbildningar för SPCS Löneprogram behandlar huvudfunktionerna i programmen, bl a lönekörning, semesterhantering, löneutbetalning och årsavslut. De interaktiva utbildningarna har snabbt blivit ett efterfrågat komplement till SPCS lärarledda kurser och seminarier. - Vi har i flera år framgångsrikt satsat på lärarledda utbildningar, säger Rolf Dahlberg vd i Scandinavian PC Systems AB. För att ge våra kunder ytterligare ett alternativ har vi i år breddat vår utbildningsverksamhet. Med de interaktiva utbildningarna kan kunderna utbilda sig när och var de vill. Den första interaktiva utbildningen togs emot mycket väl och efterfrågan på efterföljare är stor. För mer information kontakta Rolf Dahlberg, tel 0470-72 72 00, e-post rolf.dahlberg@spcs.se eller Jens Collskog, eftermarknadschef, tel 0470-72 72 00, e-post jens.collskog@spcs.se. Produktbilder och övrigt informationsmaterial kan beställas via e- postadressen pressinfo@spcs.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/25/20001025BIT00300/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/25/20001025BIT00300/bit0002.pdf