Delårsrapport januari-mars 2003

Delårsrapport januari-mars 2003 · Nettoomsättningen exkl. dryckesskatt steg med 7% mot föregående år · Fortsatt ökade marknadsandelar · Resultatet påverkat av påsken · Ökat åtagande inom returemballagesystemen För ytterligare information, vänligen kontakta: Göran Hesseborn, ekonomidirektör eller Maria Nordlöf, informationschef, telefon 08-672 77 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/14/20030514BIT00790/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/14/20030514BIT00790/wkr0002.pdf Hela rapporten