• Refine Group/

Yaytrade (Ytrade Group AB (publ)) presenterade på Aktieportföljen Live – Ett av Nordens största digitala investeringsevent

Stockholm, den 11 mars, 2021

Yaytrades VD David Knape höll den 10 mars en bolagspresentation på ett av Nordens största digitala investeringsevent Aktieportföljen Live.

Mer information om eventet och film från presentationen (2:32:21 påbörjas Yaytrade):

Bolaget bildades i Sverige och registrerades hos Bolagsverket under 2015. Den första versionen av Yaytrades marknadsplattform lanserades för allmänheten i slutet av 2017.

Yaytrade bedriver försäljning och köp av premium second-hand kläder och accessoarer genom en digital marknadsplattform som kombinerar erbjudanden från privatpersoner, influencers och partnerföretags utgående lager. Bolagets marknadsplattform är en egenutvecklad högteknologisk e-handelsplattform där premiummode möter den cirkulära ekonomin i syfte att bidra till ett mer hållbart konsumentbeteende som driver miljösmart modekonsumtion.