SSU visar Shocking trues i Kristinehamn

SSUs visar "Shocking trues" i Kristinehamn SSUs förbundssekreterare Lena Hallengren besöker Kristinehamn torsdagen den 11:e maj. På kvällen visar SSU den omdiskuterade dokumentärfilmen "Shocking trues" av Alexa Wolf. Efter visningen sker en diskussion om porr, sexualbild och feminism. Arrangemanget är en del av SSUs nationella feminismkampanj. Tid: Torsdagen den 11 maj, klockan 16.00 Plats: Brogårdsgymnasiets aula i Kristinehamn ' Arrangör: SSU i Värmland För kontakt med SSU ring pressekreterare Jonas Hellberg, 070-592 60 38. För mer information besök också gärna www.ssu.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00390/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00390/bit0002.pdf