Invigning av JOURLINJE för ST-medlemmars fackliga frågor

Report this content

Invigning av JOURLINJE för ST-medlemmars fackliga frågor Välkommen att närvara vid invigningen av ST Direkt - en jourlinje för fackliga frågor för dem som arbetar inom statliga myndigheter, verk, bolag, stiftelser och försäkringskassor. Jourlinjen är öppen mellan klockan 8 och 20 varje vardag. - Vårt mål är att 90 procent av dem som ringer ska få svar direkt. De som inte får det ska få svar inom 24 timmar, lovar ST:s förbundsordförande Annette Carnhede. ST har ca 100 000 medlemmar, men även de som inte är medlemmar förväntas ringa. - Den här tjänsten ska ge ett mervärde för våra nuvarande medlemmar, och vi hoppas kunna rekrytera nya medlemmar, säger Annette Carnhede. Utförligare information lämnas vid presskonferensen! TID: måndagen den 7 april kl 10.30 PLATS: ST och SKTF Direkt, Kungsgatan 28 A, Stockholm VÄLKOMMEN! För mer information, välkommen att kontakta: · Lena Gennemark Edsbäcker, pressekreterare, ST, tel 070-314 52 73 · ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/04/20030404BIT01820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/04/20030404BIT01820/wkr0002.pdf