Statssekreteraren Peter Honeth gästar Stockholm Corporate Finance Kapitalmarknads- dag som arrangeras i samarbete med Financial Hearings

Peter Honeth, statssekreterare åt högskole- och forskningsminister Tobias Krantz besöker Kapitalmarknadsdagen för att berätta mer om vad man gjort, gör och tänker göra för att underlätta utvecklingen i en av Sveriges viktigaste framtidsbranscher – Life Science/Health Care. De noterade bolagen som medverkar är; Diamyd, Biogaia, Oasmia, Global Health Partner, Probi, Midelfart Sonesson, LinkMed, TopoTarget (DK), C-Rad, Biolin, Ellen, Creative Antibiotics, Orasolv. Vi återkommer med det fullständiga programmet inom kort men reservera onsdagen den 10 mars redan nu i din almanacka. En lättare lunch kommer att serveras. Mer information om Stockholm Corporate Finance finner du på www.stockholmcorp.se OSA via www.financialhearings.com alternativt via mail till hearings@financialhearings.com Välkommen!