StreamServe och Posten lanserar e-fakturan

StreamServe och Posten lanserar e-fakturan Var: Berns Salonger Stockholm Tid: 09.00 - 11.00 (i repris 13.00 - 15.00) På agendan: StreamServe och Posten lanserar e-fakturan. Lagstiftning e-faktura i Norden. Säkerhet e-faktura. Samhälle och företag gör miljardbesparingar med e-faktura. Så fungerar det; företagsexempel. Svar till: Ingrid Blom, PR Manager Nordics StreamServe, 08-686 85 38, 070-686 85 38, ingrid.blom@streamserve.com Välkommen! Ingrid Blom ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/11/20041111BIT21310/wkr0001.pdf