StreamServe version 4.0 - en komplett plattform för affärskommunikation

StreamServe version 4.0 - en komplett plattform för affärskommunikation · StreamServe lanserar idag företagets största uppgradering av sin mjukvara någonsin: StreamServe Business Communication Platform 4.0. Version 4.0 är fokuserad på att ge marknaden en skalbar, flexibel och användarvänlig programvara med hög prestanda och som möjliggör säker kommunikation. · StreamServe Output Center, StreamServe Interactive Forms och Enhanced Security. - StreamServe BCP 4.0 är ytterst lämplig för situationer då höga volymer dokument (såsom fakturor, order, etc) kommuniceras mellan företag eller företag och dess kunder, säger Nick Earle VD för StreamServe. I StreamServe 4.0 har vi förbättrat prestandan, lagt till säkerhet och möjliggjort högre skalbarhet i ett företags affärskommunikation. Till uppgraderingen lanserar företaget produkterna Output Center; en ny programmodul som gör att organisationer kan designa, utveckla och sköta verksamhetsomfattande, distribuerade utskrifter samt StreamServe Intercative Forms: en modul som sköter inmatningsformer av dokument format på ett funktionellt och effektivt sätt. - Funktionerna för utskriftsproduktioner har vässats, säger Nick Earle, och det betyder att företag inom t.ex. telekommunikation, energi, finans och tillverkningsindustrin, lika väl som stora produktionsbyråer kommer att se det här som en idealisk lösning för sina kommunikationskrav. StreamServe har även skärpt säkerhetsfunktionerna ytterligare. Med StreamServe Enhanced Security garanteras organisationer ett holistiskt tillvägagångssätt i fråga om verksamhetens säkerhet. Elektroniska kommunikationer mellan ditt företag och dina kompanjoner skyddas av PKI (Public Key Infrastructure)och digitala certifikat, vilka förhindrar obehörig åtkomst eller ändringar. - Inga andra produkter kan mäta sig med StreamServe BCP:s verksamhetskapacitet och fördelar, säger Nick Earle. Eftersom vi har mångårig, praktisk erfarenhet av att sköta dokumentproduktion kan vi garantera våra kunder det mest avancerande tillvägagångssättet för att minska dokumentbaserade kommunikationskostnader och öka produktiviteten. StreamServe BCP är den enda oberoende plattformen för kommunikationsutbyte mellan två företag oavsett vilket format eller vilken kommunikationskanal som används. Med hjälp av plattformen kan företag skära ner på kostnader och göra det enklare att skapa, publicera och utbyta affärskritisk information, samtidigt som produktiviteten ökar. Kontakt: Ulrica Ilander, Marknadschef, Nordic Operations Tfn: +46-(0)8-686 85 52 www.streamserve.com/4zero/ Om StreamServe Med över 4 000 kunder över hela världen är StreamServe ett ledande och nyskapande företag inom den snabbt växande EBC (Enterprise Business Communication) -marknaden. Vi är den enda organisationen som erbjuder en oberoende plattform för kommunikationsutbyte mellan två företag oavsett vilket format eller vilken kommunikationskanal som används. Plattformen möjliggör stora kostnadsbesparingar genom effektivisera kommunikationen med kunder, leverantörer och anställda. StreamServe grundades i Sverige år 1995. Idag distribueras och supporteras vår lösning i över 130 länder. StreamServe samarbetar med systemleverantörer, systemintegratörer och e-affärsleverantörer som t.ex. IBM, SAP och Oracle. StreamServe och Business Communication Platform är varumärken som tillhör StreamServe Inc. Om Enterprise Business Communication EBC är en framtidssyn om en ny marknad. Idéerna som den innefattar ska hjälpa organisationer att förbättra sina komplicerade kommunikationsmiljöer för att öka produktiviteten och effektiviteten. StreamServe förverkligar den här framtidssynen med hjälp av vår möjlighetsskapande teknologi, StreamServe Business Communication Platform (BCP). ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/08/20031008BIT00240/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/08/20031008BIT00240/wkr0002.pdf