Ekonomisk information från SWECO

Ekonomisk information från SWECO - Ändrat datum för delårsrapport perioden januari - september Under 2003 - 2004 kommer ekonomisk information från SWECO att lämnas vid följande tillfällen: Delårsrapport januari - juni 14 augusti, 2003 Delårsrapport januari - september 21 oktober, 2003 (OBS! ändrat datum) Bokslutskommuniké 2003 5 februari, 2004 SWECO är Sveriges största konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur: SWECO FFNS, SWECO BLOCO, SWECO THEORELLS, SWECO VBB, SWECO VIAK, SWECO Projektledning, SWECO Industriteknik, SWECO Position, SWECO Energuide och SWECO Connect. SWECO-aktien är noterad på O-listan vid Stockholmsbörsen För ytterligare information kontakta: Bo Jansson, Finansdirektör i SWECO tel 08-695 60 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00230/wkr0002.pdf

Sweco planerar och utformar framtidens samhällen och städer. Resultatet av vårt arbete blir hållbara byggnader, effektiv infrastruktur och tillgång till el och rent vatten. Med 17 000 medarbetare i Europa kan vi erbjuda våra kunder rätt kompetens för varje sammanhang. Vi genomför uppdrag i 70 länder varje år. Sweco är det ledande konsultföretaget inom teknik och arkitektur i Europa med en omsättning på cirka 20,6 miljarder SEK. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm. För ytterligare information, www.swecogroup.com.