Ekonomisk information från SWECO

Ekonomisk information från SWECO Under 2004 kommer ekonomisk information från SWECO AB att lämnas vid följande tillfällen: Bokslutskommuniké för 2003 5 februari Ordinarie bolagsstämma 20 april Delårsrapport januari - mars 2004 20 april Delårsrapport januari - juni 2004 17 augusti Delårsrapport januari - september 2004 21 oktober SWECO är Sveriges största konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur: SWECO FFNS, SWECO BLOCO, SWECO Theorells, SWECO VBB, SWECO VIAK, SWECO Projektledning, SWECO Industriteknik, SWECO Position, SWECO Energuide SWECO Connect och Statkraft Grøner. SWECO- aktien är noterad på O-listan vid Stockholmsbörsen. För ytterligare information kontakta: Bo Jansson, finansdirektör i SWECO, tfn +46 8 695 66 06 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/16/20031216BIT00240/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/16/20031216BIT00240/wkr0002.pdf

Sweco planerar och utformar framtidens samhällen och städer. Resultatet av vårt arbete blir hållbara byggnader, effektiv infrastruktur och tillgång till el och rent vatten. Med 17 000 medarbetare i Europa kan vi erbjuda våra kunder rätt kompetens för varje sammanhang. Vi genomför uppdrag i 70 länder varje år. Sweco är det ledande konsultföretaget inom teknik och arkitektur i Europa med en omsättning på cirka 20,6 miljarder SEK. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm. För ytterligare information, www.swecogroup.com.