Förlängning av datum för kontraktsavlut gällande LCC Pakistan

Talkpool och LCC Middle East FZ-LLC har av administrativa skäl kommit överens om att förlänga perioden för kontraktsavslut för köpet av LCC Pakistan till att inkludera första halvan av november 2017. I en pressrelease den 21:e juni kommunicerade Talkpool att avslutet, enligt avtal, skulle ske senast den 31:e oktober.

För ytterligare information kontakta:

Erik Strömstedt, VD Talkpool AG

Talkpool bygger, underhåller och förbättrar telekommunikationsnät globalt. Genom sin banbrytande tekniska kompetens, långa erfarenhet och smidiga affärsmodell, erbjuder Talkpool globala telekomleverantörer och operatörer högkvalitativa tjänster på kort varsel oavsett plats. Dessutom är Talkpool ett av få företag med faktiska lösningar och avtal på plats i den spännande IoT-marknaden. Remium Nordic AB är Talkpool Certified Advisor.

Denna information är insiderinformation som Talkpool AG (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 november 2017 kl. 10.00 CET.