Tallink Silja bjuder på specialare under våren

Report this content

Vill du följa med Entombed ut på havet, dansa till tre av världens Topp 10-rankade DJ:s under en och samma natt eller pryda kroppen med nya tatueringar? Då är Tallinks och Silja Lines specialkryssningar under våren garanterat något för dig.

Tallink Silja, med Östersjöns största nöjesfartyg Galaxy i bräschen, presenterar ett fullspäckat vårprogram med en rad spännande specialkryssningar. Klassiska publikfavoriter varvas med nya succéer. Här följer ett axplock av det bästa som händer ombord under våren: Close-Up 2010; Entombed, Sonic Syndicate, Bullet, Deathstars, Cult of Luna Caliban och Tribulation tar över Starlight Palace vid årets hårdrock mania ombord på Galaxy den 25 februari. Tattoobåten IV; Den 11 mars är det dags för världens enda seglande tatueringsmässa där tatuerarna och piercarna utlovar 23-timmarsservice. Vill gästerna pusta ut mellan kroppssmyckandet så kan de ta del av tattoo-fusion, best of tattoo-tävlingar och konstutställningar på Galaxy, Vinyl 107,5; Den 12 mars tar Vinyl 107,5 och morgonduon Jesse och Loogna över rodret ombord på Galaxy och bjuder på en hitparad från 60-, 70- och 80-talet med gäster som Hep Stars, Lili & Susie, Style och Svenne och Lotta. Monday Bar Spring Break Cruise 2010; Monday Bar jubileumskryssar med den 25:e upplagan av publiksuccén den 12 mars. Valet av nöjesplats har fallit på M/S Victoria med sitt gigantiska dansgolv. Tre Topp 10 i världen-rankande DJ:s garanterar årets dansevent nummer ett: Armin van Buuren (nr 1), Markus Schulz (Nr 8) och Gareth Emery (Nr 9). - Vi har alltid strävat efter att kunna erbjuda en så mångsidig och spännande cocktail av specialkryssningar som möjligt och med programmet för våren 2010 känns det som om vi verkligen har lyckats. Vi radar upp ett pärlband av våra mest populära specialkryssningar och kryddar med flera nya blivande succéer där alla är välkomna, men det gäller att boka in sig nu. Avgångarna fylls snabbt!, säger Ats Joorits, Försäljnings- och marknadsdirektör samt vice vd på Tallink Silja. Bland övriga specialkryssningar som arrangeras på Tallink och Silja Line under våren finns bl.a. Hoj-X 2010 för alla MC fans (5/2); Häng Me på Party (8/2); Hälsomässan Bra för dig (19/2); Sweden Rock (8/4); Club KAK Östersjöns enda Gay-kryssning (29/4); Silja Rock (7/5); RAW Comedy Cruise 24-h Stand Up Comedy (21/5), m.fl. Besök www.tallinksilja.se (specialkryssningar) för fullständigt program. För ytterligare information vänligen kontakta: Tallink Silja AB, Janis Pavuls, Kommunikationschef Mobil: 073 – 978 60 48 janis.pavuls@tallinksilja.com