Tele2 lanserar 10 MegaBit för 10 000

- Startskottet för Tele2s 10-årsjubiléum som börjar idag

Idag startar Tele2 sitt 10-årsjubiléum med att erbjuda svenska företag 10 MegaBits IP/VPN-uppkoppling för 10 000 kronor per månad. Kampanjen som gäller i hela landet utgör startskottet för Tele2s 10-årsjubiléum och är början på en rad kampanjer och erbjudanden till företagsmarknaden under året. Genomgående för de olika kampanjerna är enklare prisplaner, bättre överblick över kostnader för utlandstelefoni och marknadens lägsta totalpris för både små och stora företag som väljer Tele2 som helhetsleverantör för all telefoni och datanätstjänster.

- Vi vågar påstå att ingen annan operatör kan konkurrera med vår 10-årskampanj gällande 10 MegaBits-uppkopplingen just nu, kommenterar Fredrik Berglund, VD på Tele2 Sverige AB. Erbjudandet om 10 MB för 10 000 gäller för
tecknande av 24-månadersavtal till och med den 31 mars i år*. Vi lanserar idag även ett erbjudande anpassat för mindre företag, med en Ericsson T68i för 10 kronor tillsammans med något av Tele2s prisledande företagsabonnemang.

- Vår ledstjärna för 10-årsjubiléet är att det ska bli ännu billigare och enklare för de företagskunder som väljer att använda oss som operatör. Genom denna satsning på företagsmarknaden kommer vi ytterligare att befästa vår prisledande position, säger Fredrik Berglund.

* Förutsättningen för erbjudandet är att normala accessförhållanden råder. Priset är exklusive moms.

För mer information, vänligen kontakta: Fredrik Berglund, VD Tele2 Sverige AB, 08-5626 4000 eller Tele2 Medieservice 08-5626 4626

Tele2 erbjuder fast och mobil telefoni samt datanät- och Internettjänster. Tele2 vänder sig till företag och privatpersoner som sätter värde på smarta, prisvärda och flexibla kommunikationslösningar. På område efter område har Tele2 utmanat och brutit monopolen på de skandinaviska telemarknaderna. Idag är Tele2 det största paneuropeiska varumärket inom telekommunikation. Tele2 AB bildades 1993. Tele2 ABs aktie är noterad på Stockholmsbörsen och på Nasdaq.