Teleca utser ny finans- och ekonomidirektör

Teleca utser ny finans- och ekonomidirektör Andreas Zartmann har idag utsetts till ny finans- och ekonomidirektör på Teleca AB. Han tillträder sin befattning den 7 maj 2003. Andreas är för närvarande controller på Teleca AB och arbetade innan dess som controller på AU-System AB (publ). Till ny controller har Lars Löfgren utsetts. Lars arbetar för närvarande på Sigma AB (publ) där han är controller, innan dess arbetade han som finans- och ekonomidirektör på Måldata AB (publ). För ytterligare information ring: · Nick Stammers, VD, Teleca AB, +44-7768 323 535 · Andreas Zartmann, Controller, Teleca AB, 0702-177 513 Teleca är ett internationellt konsultföretag som utvecklar och tillämpar avancerad teknik. Företagets affärsidé är att stärka kundernas marknadsposition och korta deras utvecklingstider. Teleca utvecklar och integrerar lösningar för teknik- och programvaruintensiva kunder över hela världen. Kärnvärden är ärlighet, pålitlighet och hårt arbete. Företaget har mer än 2 400 anställda med verksamhet i 13 länder i Asien, Europa och USA. Teleca är noterat på Stockholmsbörsens Attract 40. www.teleca.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT00710/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT00710/wkr0002.pdf