Telelogic delårsrapport jan-mar 2003

Telelogic delårsrapport jan-mars 2003 · Kostnaderna minskade med 22%. Resultat före skatt uppgick till -27,3 MSEK jämfört med -28,1 MSEK samma kvartal föregående år. · Fortsatt stark tillväxt i försäljningen av DOORS produkten. Nyförsäljning av licenser ökade med 22% · Bruttomarginalerna förbättrades från 67,9% till 74,8%. · Framgångsrik försäljning till flyg/försvarsindustrin. Försäljningen ökade med 58%. · Fortsatt nedgång i försäljningen mot telekom - en minskning med 40%. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/23/20030423BIT00050/wkr0001.pdf Hela Rapporten