Telelogic delårsrapport juli-september 2003

Telelogic delårsrapport juli-september 2003 · Kraftig resultatförbättring med positivt resultat · Omsättningen fortsatte att öka, framför allt har efterfrågan stärkts i USA · Stark utveckling för produkten Telelogic DOORS · Flyg/Försvar åter det största segmentet Mer information återfinns i den bilagda fullständiga versionen av rapporten. Kontaktpersoner: Catharina Paulcén Vice President Corporate Communications Tel: 0705-17 47 30 E-mail: catharina.paulcéntelelogic.com Fredrik Sjöholm Director Investor Relations Tel: 040-650 65 22 E-mail: fredrik.sjoholmtelelogic.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/21/20031021BIT00090/wkr0001.pdf Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/21/20031021BIT00090/wkr0002.doc