Telelogic levererar integration av Eclipse 3.0 och Telelogic SYNERGY/CM

MALMÖ – 15 november, 2004 – Telelogic (O-listan/TLOG) har förbättrat integrationen mellan Telelogic SYNERGY/CM och Eclipse 3.0. Eclipse är en universell plattform för verktygsintegrationer som stödjer flera språk, plattformar och leverantörer. Den förbättrade integrationen innehåller nya funktioner såsom möjlighet att länka varje projekt i Eclipse till olika databaser i SYNERGY samt förbättrad användargränssnitt. ”Vi lyssnade till SYNERGY-användare som arbetar med Eclipse-plattformen och har inkluderat många av deras förslag i den senaste integrationen,” säger Ingemar Ljungdahl, CTO för Telelogic. ”Dessa förbättringar gör vår konfigurationshanteringslösning mycket enklare att använda i en Eclipse-miljö och låter därmed användaren dra full nytta av att använda SYNERGY och Eclipse tillsammans.” Detta pressmeddelande är en summering av den engelska versionen som innehåller fler detaljer, bl.a. en beskrivning de nya funktioner integrationen omfattar. Det engelska pressmeddelandet finns publicerat på www.telelogic.com/news.