Halebop och Lunarstorm i samarbete

Halebop och Lunarstorm har i dagarna startat ett samarbete. Resultatet är två erbjudanden; dels får Halebops kontantkortskunder tillgång till Lunarstorm i mobilen och dels kommer Lunarstorms medlemmar att få ett specialerbjudande om en paketering med Halebop kontantkort och ett antal Lunarstormtjänster.

Många av Halebops kontantkortskunder är även medlemmar hos Lunarstorm. Därför var det naturligt för Halebop att gå in i och utveckla samarbetet med Lunarstorm. - Tillsammans kan vi utveckla erbjudanden som leder till att det bästa från båda världar möts, säger Anette Dynesius, ansvarig för direktförsäljning på Halebop. Konkret innebär samarbetet bland annat att Halebops kontantkortskunder får kostnadsfri tillgång till tjänsten Lunarstorm i mobilen (normalt kostar tjänsten 10 kr/mån), exklusive ev trafikavgifter. På så sätt kan de komma åt sitt krypin och annan information om vad som händer på Lunarstorm direkt i sin mobil. - Lunarstorm i mobilen är en intressant tjänst för att driva trafik i mobilnäten, fortsätter Anette Dynesius. Dessutom har vi naturligtvis förhoppningar om att nå nya kunder på det här sättet.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com