Spara dina favorit-SMS hos Halebop

Spara dina favorit-SMS hos Halebop Nu kan Halebops medlemmar spara sina favorit-SMS i en personlig folder på Halebop.se. När det blir trångt i telefonen och SMS:et riskerar att gå förlorat är det bara att skicka det vidare till den personliga SMS- boxen. SMS:en kommer man sedan åt både från mobilen och datorn. Naturligtvis kan man sedan skicka SMS:et vidare från Halebop.se till kompisarna. Tjänsten heter Mina SMS och kan utnyttjas av alla Halebops medlemmar, oavsett vilken operatör de har. SMS:en vidarebefordras från mobiltelefonen direkt till SMS-boxen. Sedan kan man sortera efter datum och typ, t ex kärleksmeddelande eller skämt. Om man vill kan man redigera SMS:en innan de skickas vidare. SMS-boxen nås både från mobilen, via WAP, och datorn på www.halebop.se. - Många medlemmar har önskat sig en plats att spara sina favorit-SMS på. Det kan handla om kärleksmeddelanden eller roliga historier som man inte vill radera när det är fullt i telefonen, säger Karin Gudmundson på Halebop. I tjänsten ingår också en SMS-dagbok. Det är bara att skriva ned dagens roligaste händelser i ett SMS och skicka in till den personliga SMS- dagboken. - Vi hoppas kunna erbjuda möjlighet att spara mycket mer än SMS på Halebop.se framöver. Vi planerar t ex för att våra medlemmar ska kunna spara sina MMS och foton hos oss, fortsätter Karin Gudmundson. För ytterligare information, vänligen kontakta: Tove Stammers, pressansvarig på Halebop Mobil: 070-310 05 74 E-post: tove.stammers@halebop.net www.halebop.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/10/20030409BIT01150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/10/20030409BIT01150/wkr0002.pdf

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com