TeliaSonera Norge (Netcom) sänker samtrafikpriset

TeliaSonera Norge (Netcom) sänker samtrafikpriset Från och med 1 juli sänker Netcom sitt samtrafikpris på 1,11 NOK med 10 öre per minut (exkl moms och uppstartsavgift). Netcom är ett helägt bolag i TeliaSonera-koncernen. Ytterligare information till journalister kan lämnas av: Randi Punsvik, Public Affairs, Netcom AS, tfn +47 926 24 092 Guri Wormdahl, Kommunikationsdirektör Netcom AS, tfn +47 934 34 200 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/19/20030519BIT00170/wkr0002.pdf

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com