com hem utser ny kommunikationschef

com hem utser ny kommunikationschef Ola Kallemur har utsetts till kommunikationschef för com hem. Han ska arbeta med att utforma och genomföra en både intern och extern kommunikationsstrategi. Ola Kallemur, 30 år, har en bakgrund inom journalistiken, men har sedan 1995 arbetat med press- och kommunikationsfrågor inom regeringskansliet och nu senast som presschef på Framfab. - Att få vara med och utforma strategin för den oerhört spännande tid som väntar com hem var en utmaning som jag inte kunde säga nej till, säger han. - com hem är Sverige största leverantör av traditionell kabel-TV, digital kabel-TV och Internet Cable till hushållen och har kunder och anställda över hela landet. Det interna och externa kommunikationsarbetet är av avgörande betydelse för vår fortsatta framgång, säger Henrik Enfors, vice VD på com hem. Ola Kallemur ingår i företagsledningen. Han tillträder tjänsten den 1 april. Ytterligare information kan lämnas av: Anders Johansson, presschef com hem ab, 08-553 630 64 eller 070-309 30 64 eller gå in på www.comhem.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/10/20010110BIT00070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/10/20010110BIT00070/bit0002.pdf