Premiär för Tomas Ledin på com hem pay-per-view musik

Premiär för Tomas Ledin på com hem pay-per-view musik Under november sänder com hem en alldeles färsk konsert med den svenske musiklegenden Tomas Ledin. Konserten är från sommarens turné "Festen har börjat" och spelades in i Göteborg den 4 augusti. Tomas Ledin har funnits på de svenska topplistorna i över 30 år och är ett av de tyngsta namnen inom den svenska pop eliten. Konserten innehåller material från 70- 80-och 90-talet. - För com hem är det mycket roligt att kunna ge våra musikintresserade kunder möjlighet att se denna svenska stjärna, kommenterar Henrik Enfors, vice vd com hem. - Det här är första gången vi säljer en konsert till digital-tv och pay- per-view. Inom den svenska musikindustrin är detta ett intressant nytt sätt för svenska artister att komma ut med sin musik, kommenterar Marie Ledin på Anderson Records. com hem pay-per-view com hem pay-per-view är en interaktiv digital-tv-tjänst där kunderna själva väljer och betalar endast för de program de vill se inom sport, film och musik. Alla com hems digital-tv-kunder kan beställa pay-per- view-program. Beställning av en konsert görs på telefon 020- 41 42 43. Konserten med Tomas Ledin kostar 37 kronor. ______________________________ Ytterligare information kan lämnas av: Informationsansvarig Janna Olenius, tel: 08 - 553 630 00, eller gå in på www.comhem.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/19/20011119BIT00210/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/19/20011119BIT00210/bit0002.pdf