Telia bäst på Investor Relations för andra året i rad

Telia bäst på Investor Relations för andra året i rad Telia har för andra året i rad utsetts till att vara bäst på Investor Relations bland svenska börsföretag. Undersökningen är gjord av den internationellt ansedda tidskriften Investor Relations Magazine och grundar sig på över 200 intervjuer med nordiska finansanalytiker och fondförvaltare. Nordiska företag bedömdes för andra året i rad i "Investor Relations Magazine Nordic Awards". Prisutdelningen ägde rum igår i Oslo. Ytterligare information till journalister kan lämnas av: Telias presstjänst, 020-77 58 30 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/03/20021003BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/03/20021003BIT00670/wkr0002.pdf