Delårsrapport, januari - mars 2003

Delårsrapport, januari - mars 2003 Stark orderingång under Q1 · Distributionsavtal med amerikanska Tekelec avseende licensiering av Teligent mjukvara. · Orderingången uppgick till 73 (59) miljoner kronor. · Orderstocken vid periodens utgång uppgick till 119 (115)* miljoner kronor varav löpande ASP- och supportavtal utgjorde 83 (82) miljoner kronor. · Nettoomsättningen uppgick till 51 (49) miljoner kronor. · Resultat efter finansnetto uppgick till -12 (-20) miljoner kronor. · Likvida medel uppgick per 31 mars till 209 (169) miljoner kronor. *justerad för tidigare rapporterade annullerade order om 31,5 miljoner kronor Frågor angående denna delårsrapport besvaras av: Ulf Lindstén, verkställande direktör, tel. 08-520 660 97 Lars Alm, ekonomidirektör, tel. 08-520 660 16 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/05/20030505BIT00810/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/05/20030505BIT00810/wkr0002.pdf Hela rapporten