Nya Volvo V60 Cross Country visas exklusivt i The Lobby

I veckan är det världspremiär för Volvo Cars nya V60 Cross Country. Det enda visningsexemplar som finns i Sverige ställs nu ut i The Lobby. Från och med idag och ett par veckor framöver kan nyfikna bilentusiaster bege sig till Regeringsgatan i Stockholm för att uppleva Volvos nya generation av familjekombis.

Tidigare i veckan avtäckte Volvo Cars sin nya V60 Cross Country under två välbesökta och synkroniserade presskonferenser i Stockholm och New York. Nu har det hittills enda visningsexemplaret i Sverige av V60 Cross Country flyttats till The Lobby i Mood District.

Från fredagen den 28 september till mitten av oktober kommer V60 Cross Country att finnas i The Lobby. Volvo Studios är på plats för att möta bilentusiaster och berätta om den nya familjekombin som är det senaste tillskottet till laguppställningen av helt nya Volvo-modeller.

Läs mer om V60 Cross Country här.

The Lobby är AMF Fastigheters satsning för att testa och utveckla framtidens handel. Här rör sig kunder i gränslandet mellan köpupplevelsen i digitala kanaler och den fysiska handelsplatsen. De varumärken eller produkter som finns till försäljning i The Lobby visas ofta i en fysisk butiksmiljö för första gången för den svenska marknaden. Läs mer på www.thelobbystockholm.se.