Inbjudan till press- och analytikerkonferens

Inbjudan till press- och analytikerkonferens TietoEnators delårsrapport för tredje kvartalet kommer att publiceras tisdagen den 31 oktober kl 8.00 svensk tid. Du inbjuds härmed till en presentation av rapporten klockan 08.30 på IVA Konferenscenter, Grev Turegatan 16, Axel Johnsonsalen. Från TietoEnator deltar koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm samt informationsdirektör Eric Österberg. Vid konferensen bjuds på kaffe. Anmäl ditt deltagande till: Therese Edehorn, e-post: therese.edehorn @tietoenator.com, telefon 08-632 14 11. Välkommen! Eric Österberg TietoEnator Corporate Communications TietoEnator är en ledande leverantör av värdeadderande IT-tjänster i Europa med mer än 10 000 medarbetare och en omsättning på 1.2 miljarder Euro. Vi erbjuder managementkonsulting, systemutveckling, integration, drift och support, produktutvecklingstjänster för kunder samt programvaror. Vi har fördjupad kunskap om våra kunders verksamheter inom branscher som t ex telekommunikation, bank och finans, offentlig sektor och skogsindustri. www.tietoenator.com TIETOENATOR ABP DISTRIBUTION Centrala media ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT00370/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT00370/bit0002.pdf