Touchtech utökar samarbetet med Clas Ohlson

Touchtech tecknar ett nytt avtal med Clas Ohlson som avser implementering av Touchtech Vendo i den nya konceptbutiken Lab Store på Sveavägen 52 i Stockholm med syfte att erbjuda hela e-handelsutbudet. Lab Store, som öppnas i slutet av oktober, kommer att fungera som ett servicecenter och testlabb.

Touchtech har dessutom fått beställning av Touchtech Lima-lösningen som används på Drottninggatan i Stockholm till Clas Ohlson museet. Diskussioner förs för att också använda Touchtech Lima i konceptbutiken i Finland.

Victor Esteka, Key Account Manager på Clas Ohlson, kommenterar:

“Vi har fått väldigt bra respons på Touchtech Lima-lösningen i butiken på Drottninggatan, Stockholm och ser fram emot att fortsätta/utveckla samarbetet i vår Lab Store.”

Deniz Chaban, VD på Touchtech, kommenterar:

”Vi ser fram emot att tillsammans med Clas Ohlson driva utvecklingen av framtidens kundupplevelse i den fysiska butiken, där både Touchtech Lima och Vendo är viktiga pusselbitar.”