Handelsstopp i TPC Security AB (publ)

Handelsstopp i TPC Security AB (publ) TPC Security AB (publ.), noterat på Aktietorget, handelsstoppar på egen begäran. Besked lämnas under torsdagen den 18/5. För mer information, kontakta: Mats Englund, verkställande direktör TPC Security AB Telefon 0270-42 80 90 eller 070-314 91 44, e-post: m.englund@tpcsecurity.se TPC Security AB är ett publikt bolag noterat på Aktietorget i Stockholm. TPC är verksam inom IT- och säkerhetsbranschen. TPC utvecklar kompletta kommunikationslösningar med produkter och tjänster för maskin-maskin (m2m).Egen kommunikationscentral för säker teletransmission. Svenskt patent för dubbelriktad -telekommunikation samt internationellt patent för digitalt fasförskjutet ljud till t.ex. ljudgaller i säkerhetsanläggningar. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/17/20000517BIT00970/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/17/20000517BIT00970/bit0002.pdf